Pojedinosti o zapisu

Marketinški splet Holcima d.o.o. Koromačno

E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Vidi informacije o repozitoriju  Pogledaj original
 
Polje Vrijednost
 
Relacija http://eknjiznica.unipu.hr/144/
 
Naslov Marketinški splet Holcima d.o.o. Koromačno
 
Autor Kos, Ani
 
Tema 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
 
Opis Tema ovog završnog rada je marketinški splet analiziran na primjeru tvornice Holcim Hrvatska iz Koromačna. Predmet ovog rada je ispitati način upravljanja marketinškim spletom u poduzeću, te ispitati mjere za poboljšanje budućeg poslovanja poduzeća Holcim Hrvatska. Kombinacije marketinškog spleta razlikuju se s obzirom radi li se o marketing spletu usluga ili marketing spletu proizvoda.
Planiranje i primjena marketinških instrumenata odnosno oblikovanje i primjena marketinškog spleta trebala bi uvijek, koliko je to moguće, biti usklađena s rezultatima marketinškog istraživanja. Svrha istraživanja ovog rada je utvrditi proces planiranja marketinškog spleta i izvršenja zadanih planova poduzeća. Bit je u formiranju cijena, promocije i distribucije ideja, roba i usluga radi
ostvarenja razmjene koja zadovoljava potrebe kupca i poduzeća. Cilj rada je doznati način upravljanja marketinškim spletom u poduzeću. Poduzeća svojim djelovanjem definiraju koncepciju poslovanja s obzirom kakvom se gospodarskom djelatnošću bave. Holcim Hrvatska bavi se proizvodnom djelatnošću, stoga je njegova kombinacija marketinškog spleta formirana na kombinaciji 4P (proizvod, prodajna cijena, promocija i distribucija).
Strukturu rada čine šest zasebnih djelova. Osim objašnjena svake kategorija marketiniškog spleta zasebno, na kraju završnog rada sažeti su svi elementi spleta na primjeru Holcima Hrvatska. Prilikom izrade završnog rada koristila se znanstvena i stručna literatura, te izvori preuzeti sa
interneta. U pisanju završnog rada koristile su se informacije iz tvornice Holcim Hrvatska, uz stručnu pomoć voditeljice marketinga. Tijekom analize završnog rada pokušalo se na što jednostavniji način prikazati odabranu temu.
 
Datum 2011
 
Vrsta resursa Teza
NonPeerReviewed
 
Format (na primjer PDF) application/pdf
 
Jezik en
 
Prava
 
Identifikator http://eknjiznica.unipu.hr/144/1/2011_86.pdf
Kos, Ani (2011) Marketinški splet Holcima d.o.o. Koromačno. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.