Pojedinosti o zapisu

Uloga i značaj poslovnih sastanaka u poslovnoj organizaciji

Digitalni repozitorij Sveučilišta Sjever

Vidi informacije o repozitoriju  Pogledaj original
 
Polje Vrijednost
 
Naslov Uloga i značaj poslovnih sastanaka u poslovnoj organizaciji
The role and importance of business meetings within a business organization
 
Autor Vidović, Nina
 
Tema DRUŠTVENE ZNANOSTI. Informacijske i komunikacijske znanosti. Komunikologija.
SOCIAL SCIENCES. Information and Communication Sciences. Communicology.
poslovni sastanak
uspješnost sastanka
priprema i vođenje sastanka
sastanci na nižoj i višoj razini upravljanja
business meeting
successfulness of meetings
meeting preparation and management
lower-level-management and upper-level-management meetings
 
Opis Sastanci su u poslovnom okruženju potrebni da bi se riješili određeni problemi, sagledale potencijalne mogućnosti te da bi se donijele prave odluke. Usvajanjem tehnika planiranja, organiziranja i vođenja sastanaka može se uvelike povećati njihova uspješnost, korisnost i zadovoljstvo sudionika.
Svaki poslovni sastanak organiziran je većinom sa poslovnim klijentima ili djelatnicima, a sastanci se održavaju zbog informiranja, savjetovanja i slično. Svaki sastanak bio poslovni ili informativni ne bi trebao trajati više od jednog sata i 30 minuta (nakon tog vremena sudionici više nisu zainteresirani i ne prate tijek događaja).
Osim vrsta sastanaka i načina provođenja sastanaka (uloge voditelja i sudionika sastanaka), ovaj rad također objašnjava razlike u načinu rada kod provođenja sastanaka na višem nivou upravljanja (strateška razina) i na nižem nivou upravljanja (operativna razina).
Na sastancima nižih razina radnici/timovi obavještavaju se o određenim promjenama u organizaciji, te se sukladno promjenama određuju poslovi koje će timovi izvršavati. S druge strane, na sastancima više razine upravljanja, šefovi organizacije, unutar organizacije (ili sa vanjskim suradnicima/klijentima), odlučuju o važnim pitanjima i donose odluke koje se tiču organizacije u cijelosti.
Veza između više i niže razine mora funkcionirati da bi cijela organizacija funkcionirala. Ako svatko zna koji je njegov posao u organizaciji, tada je organizacija uspješna.
Within a business setting meetings are necessary for solving specific problems, getting an overview of the available possibilities and making the right decisions. The effectiveness and usefulness of meetings, as well as the satisfaction of its participants can be improved by adopting planning, organization and management techniques for meetings.
Every business meeting mostly includes business clients and employees. Meetings are held for information, counselling and similar purposes. Regardless of whether the meeting has a business-related or informative function, it should not last more than an hour and a half (since after this timeframe has expired the participants lose interest and stop following the course of the meeting).
In addition to the types of meetings and modes of carrying out meetings (the roles of meeting chairman and meeting participants) this paper also discusses the work mode differences between upper-level-management meetings (strategic level) and lower-level-management meetings (operational level).
On the one hand, at lower-level meetings employees/teams are informed about specific organizational changes. According to these changes teams are assigned their work activities. On the other hand, at upper-level-management meetings the chief officers of an organization decide on important matters or pass decision within the organization (or in cooperation with external cooperatives/clients), thus affecting the organization as a whole.
A functioning link between upper and lower-level management is necessary for the functioning of the whole organization. When everyone within the organization knows what their job is, then the organization can do business successfully.
 
Izdavač Sveučilište Sjever. Sveučilišni centar Varaždin. Odjel za poslovnu ekonomiju.
University North. University centre Varaždin. Department of Business Economics.
 
Suradnik Bakić-Tomić, Ljubica
 
Datum 2016-03-18
 
Vrsta resursa info:eu-repo/semantics/masterThesis
text
 
Format (na primjer PDF) application/pdf
 
Identifikator https://repozitorij.unin.hr/islandora/object/unin:738
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:027564
 
Jezik hrv
 
Prava http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess