Pojedinosti o zapisu

HOĆE LI SE TRŽIŠTE MOTORNIH VOZILA OPORAVITI?

Digitalni repozitorij Veleučilišta u Rijeci

Vidi informacije o repozitoriju  Pogledaj original
 
Polje Vrijednost
 
Naslov HOĆE LI SE TRŽIŠTE MOTORNIH VOZILA OPORAVITI?
 
Autor Momić, Marino
 
Tema DRUŠTVENE ZNANOSTI. Ekonomija. Ekonomika poduzetništva.
SOCIAL SCIENCES. Economics. Economics of Entrepreneurship.
Post prodaja
trendovi autoindustrije
financiranje motornih vozila
komunikacija s kupcem
upravljanje kvalitetom
bruto domaći proizvod
infacija
vanjski dug
nezaposlenost.
 
Opis Tržište motornih vozila u Republici Hrvatskoj je imalo kontinuirani rast te se ono konstantno razvijalo kroz povijest. Tome svjedoči i podatak da je 1939. godine na području Hrvatske bilo samo dva automobila na 1000 stanovnika dok je taj podatak danas nezamisliv. Hrvatsko tržište je oduvijek imalo kontinuirani rast prodaje novih automobila te je to trajalo sve do 2008. godine. Podjednako su se do tada prodavala vozila s benzinskim i dizelskim motorima ali i to se promijenilo od spomenute godine. Danas, obitelji imaju po dva, pa čak i tri auta te je to postalo normalno. U Hrvatskoj danas ima mnogo auto salona koji su pred zatvaranjem iz razloga što je prodaja automobila od 2008. godine drastično pala i ne prodaju se nova vozila pa samim time servisi nemaju što servisirati. Iz godine u godinu ova brojka stalno pada, a vozila nakon isteka tvorničkog jamstva odlaze u neovlaštene radionice na servis. U ovom radu razmatrati ćemo ključne trenutke kako pridobiti pozornost kupca i zadovoljit njegove potrebe pri životnom vijeku vozila. Svrha i ciljevi istraživanja u ovom radu su u neposrednoj vezi sa problemom i predmetom istraživanja, a to je razvoj i karakteristike tržišta motornih vozila u Republici Hrvatskoj. U radu ćemo razraditi i načine financiranja kupnje motornog vozila. Posebno ćemo razmatrati kako poboljšati prodaju kroz post prodajne aktivnosti. Predmet istraživanja je mogućnost za post prodajne aktivnosti. Predmet istraživanja dan je na primjeru vlastitog iskustva u post prodaji auto salona na području Istre.
 
Izdavač Veleučilište u Rijeci. Poslovni odjel. Poslovni odjel, Odsjek Rijeka.
The Polytechnic of Rijeka. Business Department. Business Department, Rijeka Section.
 
Suradnik Buterin, Denis
 
Datum 2016-01-19
 
Vrsta resursa info:eu-repo/semantics/masterThesis
text
 
Format (na primjer PDF) application/pdf
 
Identifikator https://repozitorij.veleri.hr/islandora/object/veleri:46
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:176948
 
Jezik hrv
 
Prava http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/closedAccess