Pojedinosti o zapisu

POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA

Digitalni repozitorij Veleučilišta u Rijeci

Vidi informacije o repozitoriju  Pogledaj original
 
Polje Vrijednost
 
Naslov POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA
 
Autor Božičević, Vedran
 
Tema DRUŠTVENE ZNANOSTI. Ekonomija. Marketing.
SOCIAL SCIENCES. Economics. Marketing.
digitalni marketing
Google AdWords
marketing internetskih tražilica
e-knjiga
 
Opis U radu se obrazlaže pojam digitalnog marketinga te se ukazuje na njegovu važnost u
poslovanju modernog poduzeća. Definiran je pojam digitalnog marketinga, njegovi oblici i
kanali, kao i metode prikupljanja i analiziranja podataka putem interneta. Detaljnije se
pojašnjava marketing internetskih tražilica, kao i prikaz osnovnih alata koji se koriste pri
kreiranju digitalnih marketinških kampanja. Također je dat prikaz hrvatskog tržišta
elektroničkih knjiga, kao i rezultati istraživanja provedenog u sklopu startup projekta First Ink
Studios.
 
Izdavač Veleučilište u Rijeci. Poslovni odjel. Poslovni odjel, Odsjek Rijeka.
The Polytechnic of Rijeka. Business Department. Business Department, Rijeka Section.
 
Suradnik Širola, Davor
 
Datum 2016-02-23
 
Vrsta resursa info:eu-repo/semantics/masterThesis
text
 
Format (na primjer PDF) application/pdf
 
Identifikator https://repozitorij.veleri.hr/islandora/object/veleri:48
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848
 
Jezik hrv
 
Prava http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess