Pojedinosti o zapisu

Utjecaj branda na ponašanje potrošaća

EFOS REPOZITORIJ

Vidi informacije o repozitoriju  Pogledaj original
 
Polje Vrijednost
 
Naslov Utjecaj branda na ponašanje potrošaća
 
Autor Marijanović, Mateja
 
Tema DRUŠTVENE ZNANOSTI. Ekonomija. Marketing.
SOCIAL SCIENCES. Economics. Marketing.
brand
ponašanje potrošača
potrebe
lojalnost
 
Opis Ljudi danas osjećaju povezanost s brandovima jer se u njihovu životu pojavljuju u svim oblicima i veličinama. U cijelom svijetu zubi se peru poznatim pastama, odijeva se odjeća prekrivena poznatim simbolima, jedu se i piju označena hrana i piće. Tajna moći koju posjeduju brandovi nalazi se u onome što oni znače i predstavljaju vjernim potrošačima. U suvremenim uvjetima poslovanja možemo govoriti o velikoj moći koju brandovi imaju nad potrošačima, a koja se očituje u činjenici da su ljudi spremni platiti više za određene preferirane brandove u odnosu na one iste kvalitete isključivo zato što dani brand vjerodostojno izražava njihov životni stil i osobni imidž ili im pomaže komunicirati vlastite preferencije i stavove prema drugim referentnim grupama. Lojalnost brandovima se očituje u tome što će lojalan potrošač kupovati proizvode istog branda iz potpuno različitih kategorija, a istovremeno neće biti podložan prebacivanju na druge konkurentske proizvode koji će biti nemoćni u pokušajima dosezanja lojalnog potrošača i preotimanja. Odluka o kupnji je složen proces koji prolazi kroz različite faze i u sebi ujedinjuje brojne psihološke, društvene i kulturalne utjecaje na potrošača odnosno kupca. Ono što se kupuje mora imati vrijednost za potrošača, a ako je to određena marka/brand, ona mora biti različita od drugih i mora za potrošača imati dodatnu vrijednost, osobine koje će izazvati njegove senzore, želje, i pretvoriti ih u potrebe. Veliki brandovi teže mijenjanju pogleda potrošača na svijet i u tome je tajna uspjeha. Što je najvažnije da bi se dobro plasirao brand? Razumijevanje potreba potrošača je najbitnije. Oni žele i očekuju proizvod koji ispunjava sve uvjete, ali pri tom mora biti u stanju mijenjati navike i ponašanje ljudi.
 
Izdavač Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Ekonomski fakultet u Osijeku. Katedra za marketing.
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek. Faculty of Economics in Osijek. Chair of Marketing.
 
Suradnik Ham, Marija
 
Datum 2016-02-26
 
Vrsta resursa info:eu-repo/semantics/masterThesis
text
 
Format (na primjer PDF) application/pdf
 
Identifikator https://repozitorij.efos.hr/islandora/object/efos:108
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:458839
 
Jezik hrv
 
Prava http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess