Pojedinosti o zapisu

Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa

EFOS REPOZITORIJ

Vidi informacije o repozitoriju  Pogledaj original
 
Polje Vrijednost
 
Naslov Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa
 
Autor Stanković, Maja
 
Tema DRUŠTVENE ZNANOSTI. Ekonomija. Marketing.
SOCIAL SCIENCES. Economics. Marketing.
menadžment
ljudski resursi
interni marketing
kvaliteta
 
Opis Kada govorimo o menadžmentu ljudskih potencijala, govorimo o važnom segmentu poslovanja. Prilikom samog odabira zaposlenika, poželjno je razmisliti što točno tražimo za određeno radno mjesto, kako bismo odabrali najbolje od ponuđenih i prijavljenih kandidata.
Drugi pojam koji se provlači kroz ovaj rad je pojam internog marketinga. Pojam koji je neistražen i u poslovnom svijetu nedovoljno korišten. J.E.G.Bateson je rekao:
'' Poduzeće bi trebalo prije nego što pokuša prodati svoje proizvode i/ili usluge potrošačima i/ili korisnicima na eksternom tržištu, ''prodati'' poslove (radna mjesta) svojim zaposlenicima.''
Kada spojimo ta dva pojma, dolazimo do segmenta koji je iznimno bitan za poslovanje poduzeća. Ukoliko u poduzeću ne provodimo istraživanja na koji način i kako poboljšati naš proizvod ili uslugu, ili ako ne vršimo ispitivanja što zaposlenici misle o istima, nismo u mogućnosti dobiti povratnu informaciju i pravu sliku o prezentiranim proizvodima i uslugama.
 
Izdavač Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Ekonomski fakultet u Osijeku. Katedra za marketing.
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek. Faculty of Economics in Osijek. Chair of Marketing.
 
Suradnik Lamza Maronić, Maja
 
Datum 2016-02-11
 
Vrsta resursa info:eu-repo/semantics/masterThesis
text
 
Format (na primjer PDF) application/pdf
 
Identifikator https://repozitorij.efos.hr/islandora/object/efos:73
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:941980
 
Jezik hrv
 
Prava http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess