Pojedinosti o zapisu

Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke

FFOS-repozitorij

Vidi informacije o repozitoriju  Pogledaj original
 
Polje Vrijednost
 
Naslov Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke
Visual identity as part of successful management of the company
 
Autor Jurčić, Mateja
 
Tema UMJETNIČKO PODRUČJE. Dizajn. Dizajn vizualnih komunikacija.
FIELD OF ART. Design. Design of Visual Communications.
vizualni identitet
tvrtka
logotip
poslovanje
Coca-Cola
 
Opis Svrha ovog završnog rada je analiza vizualnog identiteta kroz poslovanje tvrtke. Potreba da se identitet stvori i služi za prepoznavanje i asocijaciju postoji oduvijek. Razvoj samog pristupa vizualnom identitetu kroz povijest, te globalizacija i način na koji se vizualni identitet prezentira omogućilo je stvaranje moćnih, svjetski prepoznatljivih brandova. Oni svoj uspjeh temelje na vizualnom identitetu koji su gradili godinama. U ovom radu će se spominjati primjeri nekih od takvih tvrtki, te će biti govora o tome kako im je vizualni identitet pomogao u postizanju prepoznatljivosti posvuda u svijetu. Od više svjetski poznatih tvrtki odabrani su Coca-Cola i IBM. Coca-Cola je izrazito pozitivan primjer tvrtke čiji je proizvod od lokalnog pića postao jedan od najprepoznatljivijih svjetskih brandova. Tu prepoznatljivost uvelike može zahvaliti prepoznatljivom logotipu, koji gotovo da se nije mijenjao od njegovog nastanka još u vrijeme dok su se probijali na tržište. IBM je uzet kao negativan primjer tvrtke koja je poslovala vrlo uspješno no zbog nedostatka vizije umalo izgubila svoje poslovno carstvo. Nadalje se spominje logotip kao najvažniji element vizualnog identiteta, te je kao primjer uzeta hrvatska tvrtka Franck, čiji logotip je savršen spoj tradicije i modernog. Također će biti govora o udruživanju tvrtki, te kako ono utječe na izbor konačnog vizualnog identiteta tvrtke i njezino daljnje poslovanje.
 
Izdavač Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Filozofski fakultet. Odsjek za informacijske znanosti.
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek. Faculty of Humanities and Social Sciences. Department of Information Sciences.
 
Suradnik Faletar Tanacković, Sanjica
Selthofer, Josipa
 
Datum 2015-09-16
 
Vrsta resursa info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
text
 
Format (na primjer PDF) application/pdf
 
Identifikator https://repozitorij.ffos.hr/islandora/object/ffos:17
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248
 
Jezik hrv
 
Prava http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess