Pojedinosti o zapisu

Razvoj djece predškolske dobi u Montessori i tradicionalnom vrtiću

FOOZOS Repozitorij

Vidi informacije o repozitoriju  Pogledaj original
 
Polje Vrijednost
 
Naslov Razvoj djece predškolske dobi u Montessori i tradicionalnom vrtiću
 
Autor Bece, Mirena
 
Tema INTERDISCIPLINARNA PODRUČJA ZNANOSTI. Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline). .
INTERDISCIPLINARY AREAS OF KNOWLEDGE. Educational Sciences (Child and Educational Psychology, Sociology of Education, Political Science of Education, Economics of Education, Anthropology of Education, Neurosciences and Early Learning, Educational Disciplines). .
pedagogija M.Montessori
tradicionalni vrtić
razvoj djeteta
predškolski programi
 
Opis Danas je predškolski odgoj preduvjet za dobro školovanje. Odabir dobrog vrtićkog konteksta i idealne pedagogije predstavlja izazov svakom roditelju. Iako je pedagogija M.Montessori stotinu godina prisutna u cijelome svijetu, koristi su od pohađanja vrtića s tom pedagogijom tek u zadnjih nekoliko godina stručnjaci počeli ispitivati. Provedeno je istraživanje u kojem je promatran razvoj djece u tradicionalnom vrtiću „Stribor“ u Osijeku i u Montessori vrtiću „Sunčev sjaj-Nazaret“. Istraživanje je pokazalo da su djeca iz Montessori skupine znatno spretnija i razvijenija u područjima matematike, jezika, suradnje i glazbenog odgoja u o odnosu na tradicionalnu skupinu.
Today, preschool education is essential for attending good school. Choosing good kindergarten and ideal program is challenge for parents. Although program M. Montessori exsists for 100 years, outcomes by attending such program have been a few years back examined by experts. Research has been conducted in which was observed children´s development in classic program and Montessori program. The research has shown that children attending Montessori kindergarten are more skilled and developed in areas of maths, language, cooperation and music compared to children attending classic program.
 
Izdavač Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti.
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek. Faculty of Education.
 
Suradnik Sablić, Marija
 
Datum 2014-07-11
 
Vrsta resursa info:eu-repo/semantics/masterThesis
text
 
Format (na primjer PDF) application/pdf
 
Identifikator https://repozitorij.foozos.hr/islandora/object/foozos:95
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:431446
 
Jezik hrv
 
Prava http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess