Pojedinosti o zapisu

Inbound marketing

Digitalni repozitorij Politehnike Pula

Vidi informacije o repozitoriju  Pogledaj original
 
Polje Vrijednost
 
Naslov Inbound marketing
 
Autor Jergović, Damir
 
Tema -
DRUŠTVENE ZNANOSTI. Ekonomija.
SOCIAL SCIENCES. Economics.
 
Opis Za razliku od oglasa koji mogu biti plasirani kroz neki od tradicionalnih medija, koje potrošači često doživljaju kao naporne, suvremeni marketing predstavlja sadržaj koji ciljna publika želi vidjeti, čak i aktivno traži pa i dijeli s drugima. Inbound marketing fokusira se na informiranje potencijalnih kupaca, pružanje pomoći pri odabiru, pružanje zabave, odnosno mogućnosti stjecanja neke nove spoznaje. Marketinškim aktivnostima više nije primarna namjena ostvariti trenutačnu prodaju, već potencijalnom kupcu kontinuirano i konzistentno omogućiti različite korisne sadržaje, a on će nas u konačnici, nagraditi kupovinom i lojalnošću. Inbound marketing svoju polaznu točku pronalazi u različitim formatima digitalnih medija, posebno u društvenim mrežama.
 
Izdavač Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti.
Polytechnic Pula - College of Applied Sciences.
 
Suradnik Matika, Dario
 
Datum 2014-10-10
 
Vrsta resursa info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
text
 
Format (na primjer PDF) application/pdf
 
Identifikator https://repozitorij.politehnika-pula.hr/islandora/object/politehnikapu:14
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:990256
 
Jezik hrv
 
Prava http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess