Pojedinosti o zapisu

INTERNET U SLUŽBI MARKETINGA NA PRIMJERU PODUZEĆA „KARLIĆ TARTUFI“

Digitalni repozitorij Veleučilišta u Rijeci

Vidi informacije o repozitoriju  Pogledaj original
 
Polje Vrijednost
 
Naslov INTERNET U SLUŽBI MARKETINGA NA PRIMJERU PODUZEĆA „KARLIĆ TARTUFI“
 
Autor Paladin, Martina
 
Tema marketing
društvene mreže
internet marketing
Karlić tartufi
DRUŠTVENE ZNANOSTI. Ekonomija. Marketing.
SOCIAL SCIENCES. Economics. Marketing.
 
Opis Procesom marketinga, odnosno upravljanjem marketing-aktivnostima tržišni subjekt se prilagođava promjenama i snagama u mikro i makrookruženju. Internet marketing definira se kao uporaba Interneta i drugih digitalnih tehnologija za postizanje marketinških ciljeva i kao podrška suvremenom marketinškom konceptu. Marketing se odvija u novom elektroničkom okruženju, tj. kroz proces izgrađivanja i održavanja odnosa s korisnicima kroz online aktivnosti kako bi se dogodila razmjena ideja, proizvoda i usluga te ispunili ciljevi uključenih strana. Kroz primjer poduzeća ˝Karlić tartufi˝ prikazan je način korištenja Internet oglašavanja putem web stranica i društvenih mreža. Poduzeće ˝Karlić tartufi˝ jedan je od primjera kako koristiti Internet marketing i uspješno poslovati. Aktivnost na društvenim mrežama omogućila im je konkurentnost na tržištu čime su postali prepoznatljivi diljem svijeta.
 
Izdavač Veleučilište u Rijeci. Poslovni odjel.
The Polytechnic of Rijeka. Business Department.
 
Suradnik Strahinja, Robert
 
Datum 2016-09-26
 
Vrsta resursa info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
text
 
Format (na primjer PDF) application/pdf
 
Identifikator https://repozitorij.veleri.hr/islandora/object/veleri:574
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:746606
 
Jezik hrv
 
Prava http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess