Pojedinosti o zapisu

MARKETING MIKS TRGOVAČKOG LANCA ˝DM - Drogerie Markt D.O.O˝

Digitalni repozitorij Veleučilišta u Rijeci

Vidi informacije o repozitoriju  Pogledaj original
 
Polje Vrijednost
 
Naslov MARKETING MIKS TRGOVAČKOG LANCA ˝DM - Drogerie Markt D.O.O˝
 
Autor Begić, Josip
 
Tema marketinški miks
segmentacija tržišta
pozicioniranje proizvoda
DRUŠTVENE ZNANOSTI. Ekonomija. Marketing.
SOCIAL SCIENCES. Economics. Marketing.
 
Opis Tržište je mjesto gdje se susreću ponuda i potražnja. Dakle, na jednoj strani se nalaze proizvođači dok se na drugoj strani nalaze potrošači. Obje strane nastupaju na tržištu s određenim ciljevima. Cilj proizvođača je prodaja svojih proizvoda ili usluga uz stvaranje profita, dok kupci nastoje zadovoljiti svoje potrebe kupovinom. Da bi se proizvod našao na tržištu poduzeće prethodno poduzima niz radnji. Potrebno je istražiti okruženje, segmentirati tržište, pozicionirati proizvod, te mu odrediti marketing miks. U ovom završnom radu prikazan je način poslovanja poduzeća „Dm – drogerie markt d.o.o.” koje uspješno koristi optimalnu kombinaciju elemenata marketing miksa.
 
Izdavač Veleučilište u Rijeci. Poslovni odjel.
The Polytechnic of Rijeka. Business Department.
 
Suradnik Strahinja, Robert
 
Datum 2016-09-26
 
Vrsta resursa info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
text
 
Format (na primjer PDF) application/pdf
 
Identifikator https://repozitorij.veleri.hr/islandora/object/veleri:573
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:425216
 
Jezik hrv
 
Prava http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess