EFOS REPOZITORIJ
Vidi informacije o repozitoriju
- » Upravljanje turističkim događajem
- » Turistički vodič kao donositelj odluke u procesu upravljanja grupom
- » Cijene i cjenovni imidž maloprodavača
- » Postavljanje i oblikovanje organizacije i organizacijske strukture građevinskog poduzeća
- » Odlučivanje kao proces donošenja odluka u malom poduzeću
- » Upravljanje stresom i vremenom
- » Utjecaj marke na donošenje odluka o kupovini
- » Neuronske mreže i stabla odlučivanja za predviđanje cijene dionica Kraš-a
- » Ponašanje potrošača na tržištu osiguranja u Republici Hrvatskoj
- » Manipulacija informacijama na tržištu
- » Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs....
- » Važnost učenja za razvoj poduzetničkih vještina
- » Kontroling i menadžersko odlučivanje
- » Predviđanje potražnje u industriji keramičkih pločica
- » Tržište poljoprivrednih proizvoda
- » Ekonomska održivost administrativno-teritorijalnog ustroja Republike Hrvatske
- » Digitalni marketing - Addiko bank
- » Poticanje kreativnosti kroz vođenje i motiviranje
- » Timovi i timski rad
- » Upravljanje konfliktima u korporacijama
- » Potražnja i ponašanje potrošača
- » Država i tržište – teorija javnog izbora, Keynesijanizam i Nordijski model
- » Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života
- » Vanjska trgovina poljoprivrednih prehrambenih dobara u RH
- » Teorija optimalnog valutnog područja i Europska monetarna unija