Pojedinosti o zapisu

Upravljanje ljudima-motivacija zaposlenih kao konkurentska prednost poduzeća

EFOS REPOZITORIJ

Vidi informacije o repozitoriju  Pogledaj original
 
Polje Vrijednost
 
Naslov Upravljanje ljudima-motivacija zaposlenih kao konkurentska prednost poduzeća
 
Autor Lošonski, Aleksandar
 
Tema DRUŠTVENE ZNANOSTI. Ekonomija. Ekonomika poduzetništva.
SOCIAL SCIENCES. Economics. Economics of Entrepreneurship.
konkurentnost
upravljanje ljudima
menadžment ljudskih resursa
motivacija.
 
Opis Konkurentnost poduzeća je ključna stavka uspjeha poduzeća na tržištu. Danas, u trenucima globalne konkurencije konkurentnost se sve teže ostvaruje. Osobito je teško malim poduzećima koja svoju konkurentnost najčešće ne mogu temeljiti na ekonomiji obujma. Zbog toga su njihovo najveće blago ljudi koji rade u poduzeću. Postoje brojne vrste konkurentnosti od cjenovne do one koja se ostvaruje zbog zaposlenika u poduzeću. Upravo ta vrsta konkurentnosti koju ostvaruju zaposlenici svojim znanjima, vještinama i/ili motivacijom koja stvara bolju produktivnost, je najbolja konkurentnost koju poduzeće može imati. Rekli bi da takvo poduzeće brine o svojim ljudima i da su međuljudski odnosi u takvom poduzeću izvrsni.
Iz sve veće potrebe pravilnog upravljanja i ostvarivanja boljih radnih učinaka zaposlenika razvija se pojam upravljanja ljudima. Dugi niz godina upravljanje ljudima je bilo poznato kao takvo, ali se 1980-ih godina u svijetu pojavljuje služba ljudskih resursa, odnosno zasebna funkcija u poduzeću koja vodi brigu o zaposlenicima. Kasnije to postaje menadžment ljudskih resursa koji danas ima jednu od najvažnijih uloga u poduzeću, jer ljudi postaju najvažniji resurs u poduzeću. Motivacija zaposlenih danas može biti i najčešće je, ključni čimbenik uspjeha. Upravljanje motivacijom zahtijeva jako puno znanja i vještina o upravljanju ljudima, također je bitna i komunikacija između zaposlenih unutar iste, niže i više hijerarhijske razine kako bi dobro upoznali svoje zaposlenike. Dobro poznavanje zaposlenika može biti ključno za njihovo motiviranje, jer ćemo znati koji to čimbenici utječu na njih i što je to što ih motivira. Motivacija je jako oružje koje nas na jeftin način dovodi do konkurentske prednosti.
 
Izdavač Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Ekonomski fakultet u Osijeku. Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata.
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek. Faculty of Economics in Osijek. Chair of Economics and Business Management.
 
Suradnik Erceg, Aleksandar
 
Datum 2015-11-27
 
Vrsta resursa info:eu-repo/semantics/masterThesis
text
 
Format (na primjer PDF) application/pdf
 
Identifikator https://repozitorij.efos.hr/islandora/object/efos:19
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:631165
 
Jezik hrv
 
Prava http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess