Pojedinosti o zapisu

Marketinške aktivnosti u razvoju brenda (GK grupa)

EFOS REPOZITORIJ

Vidi informacije o repozitoriju  Pogledaj original
 
Polje Vrijednost
 
Naslov Marketinške aktivnosti u razvoju brenda (GK grupa)
MARKETING ACTIVITIES IN DEVELOPING BRAND ( GK GRUPA )
 
Autor Smetiško, Maja
 
Tema marketinške aktivnosti
marka i brend
GK Grupa
DRUŠTVENE ZNANOSTI. Ekonomija. Marketing.
SOCIAL SCIENCES. Economics. Marketing.
 
Opis Marketinške aktivnosti za cilj imaju identificirati i istaknuti proizvod te naglasiti sve njegove vrijednosti. Svaka marketinška aktivnost ima odredene učinke i stvaranjem marke zapravo pomažemo potencijalnom kupcu da se odluči za određeni proizvod. Informiranjem potencijalnih kupaca o funkcionalnom, fizičkom, financijskom, društvenom i vremenskom riziku određene marke, uvjeravaju se potencijalni kupci, odnosno stvaraju se prednosti i podsjećaju se kupci na vrijednost proizvoda te se u konačnici na taj način stvara povjerenje kupca u odnosu na proizvod. Na taj se način zapravo stvara brendiranje proizvoda u čemu danas največu ulogu ima promocija. Zbog napretka tehnologije posebno je istaknuta promocija putem interneta, posebice društvenih mreža kojih smo svi korisnici u većem ili manjem obimu. U radu se prikazuje i teorijsko određenje aktivnosti vezanih uz marketing
koje su u proteku vremena odrađene u TD GK Grupa kako bi to ime postalo brend specijalne niskogradnje u regiji.
 
Izdavač Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Ekonomski fakultet u Osijeku. Katedra za marketing.
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek. Faculty of Economics in Osijek. Chair of Marketing.
 
Suradnik Medić, Mane
 
Datum 2017-05-10
 
Vrsta resursa info:eu-repo/semantics/masterThesis
text
 
Format (na primjer PDF) application/pdf
 
Identifikator https://repozitorij.efos.hr/islandora/object/efos:1156
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:609390
 
Jezik hrv
 
Prava http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess